تابلوها براساس قیمت روز موارد مصرفی و متریال های استفاده شده در تابلوها و همچنین از لحاظ کیفیت متریال های مصرفی ، قیمت گذاری میشوند ، با توجه به نوسان بازار و بی ثبات بودن قیمت ها برآورد هزینه یک پروژه تبلیغاتی میتواند متغیر بوده و به قیمت روز محاسبه شود.
ما در اینجا سعی کرده ایم تا با استفاده از تجربیات خود نحوه قیمت گذاری برخی از تابلو ها را مشخص نمائیم.
تابلو های حروف برجسته با توجه متراژ محیطی ( متراژ دور حروف ) و همچنین قطر قلم حروف محاسبه و قیمت گذاری میشود.
البته نوع متریال استفاده شده در حروف برجسته متفاوت است بنابراین نوع تابلو میتواند در قیمت بدست آمده موثر باشد.
چنلیوم ، لتر مکس ، لبه سوئدی ، لبه هندی ، لبه فلزی ، استیل ، استیل رینگی ، لبه پلاستیک و انواع دیگر آن از جمله تابلوهای برجسته بازار می باشند.
تابلوهای نئون بر اساس متراژ دور حروف محاسبه میشوند ، لازم به ذکر است که شیشه های ساده نسبت به شیشه های رنگی و حروف رنگی پودری قیمتی پایین تر را داراست . ترانس مصرفی و هزینه نصب و سیم کشی نیز بدان اضافه می شود. قیمت نئون های نوستالژی برای مشتری توافقی می باشد.
قیمت ال ای دی های ثابت بصورت عددی و یا متراژ دور حروف محاسبه می شود ، در هر متر بطول حروف تقریبا 900 عدد ال ای دی بکار می رود ، قیمت کیفیت ال ای دی و همچنین متریال های استفاده شده در تابلو بر قیمت تاثیر گذار خواهد بود . ترانس و فلاشر و نصب بصورت جداگانه محاسبه خواهد شد.
تابلوهای اعلانات نیز به متریال های استفاده از آن بستگی دارد ، قمیت گذاری خاصی نداشته بسته به قیمت موارد مصرفی در آن تعیین قیمت میشود . موادی چون کامپوزیت ، شیشه ، پلکسی ، چوب و ترمو وود ، استیل ، از جمله موارد تشکیل دهنده این نوع تابلوها بحساب می آیند.