چه نوع تابلویی برای فروشگاه من کاربرد زیادی دارد

در دورانی که خبری از تکنولوژی و امکانات امروز در نشان دادن نوع کالای موجود درمغازه و یا فروشگاه از روشی استفاده می شد که امروز به ندرت خبری از آن است . با گذاشتن قسمتی از وسایل فروشی در کنار خیابان و یا پیاده روی جلوی فروشگاه ، عابرین و رهگذران به نوع جنس فروشی داخل فروشگاه شخص پی میبرد و بعد از آن به داخل فروشگاه برای دسترسی به سایر محصولات مراجعه میکند  ، این در حالی بود که از تابلوهای تبلیغاتی خبری نبوده و با استفاده از این روش مایحتاج و وسایل مورد نیاز خود را تهیه میکردند .

در روش دوم و مرسوم که اغلب بیشتر جوابگو بوده و در حال حاضر که مشتریان و مردم به راحتی به هر فروشگاه و یا شخص اطمینان در وهله اول ندارند استفاده از تبلیغات کلامی بوده ، به اینصورت که شخصی پس از رضایت از کار شما  یا فروشگاه به شخص دیگری تبلیغ آنرا می نموده است و به این روش تبلیغات کلامی گفته می شد که از شخصی به شخص دیگر با تایید آن شخص صورت میگیرد ، از معایب این نوع تبلیغ به بدل شدن به ضد تبلیغ نیز منجر خواهد شد ، درصورتی که مشتریان شما رضایت از عملکرد شما را نداشته باشند برای شما یک امتیاز منفی بحساب خواهد آمد و این قابل خبران نیست .

امروزه اینترنت و فضاهای مجازی به کمک تبلیغات آمده و دامنه آن بسیار گسترده شده است ، شما حتی با استفاده از یک گوشی هوشمند میتوان از خلاقیت خود و یا کار خود کسب درآمد کنید ، به این ترتیب شما به مشتریان بیشتری دسترسی خواهید داشت و با افراد بیشتری آشنا خواهید شد ، فعالیت و اکتیو بودن شما در کسب و کارتان شما را به فردی با انگیزه و همچنین متعهد به کار نشان می دهد .

این مقدمه ای بود بر اینکه تا چه حد میتوان روی تبلیغات کلامی و محیطی و همچنی مجازی تکیه نمود.

چه نوع تابلویی برای فروشگاه و یا شرکت من مفید است؟

برای این کار باید ابتدا خود را جای مخاطبین خود قرار دهید ، متاسفانه برخی از افراد از تابلوهایی استفاده میکنند که هیچ سودی برای آنان نداشته و همچنین بار اضافی هزینه برای خود ایجاد میکنند.

هدف خود و همچنین مخاطبین خود را شناسایی کرده و برای خود تبلیغاتی مفید صورت دهید، شغل شما و یا شرکت شما ارتباط مستقیم با تبلیغات دارد ، به این صورت که شما در مواقعی با پخش یک تراکت ساده میتوانید جذی مشتری کنید ، و در برخی از موارد با تبلیغات شهری و یا بیلبورد برند خود را به مردم بشناسانید ، این در حالیست که شرکت شما میتواند در زمینه های مختلف فعالیت داشته باشد و همچنین فروشگاه شما از ابزار آلات گرفته تا تجارت بین المللی .

نوع تابلوی شما میتواند معرف کالای شما باشد ، برای یک نمایشگاه اتومبیل استفاده از باکسهایی برای ذهنیت فرد که شما با اتومبیل سرو کار دارید این است که برندهای معروف اتومبیل را مانند بنز ، BMW ، تویوتا و یا غیره را در پیشانی و یا داخل نمایشگاه خود داشته باشید . تصور اینکه با داشتن این نوع تابلو مخاطب شما خواسته ای دیگر را داشته باشد محال است ، چرا که اینها نمادی از لوگوی شرکت های معروف خود رو سازی جهان میباشند . مثال ساده ای را برای شما عزیزان میگویم ، بطور مثال آدیداس شما را بیاد چه چیزی می اندازد؟ 

این نوع برند با توجه تبلیغات گسترده محیطی ، مجازی و ... توانسته است تا ذهن مخاطب را بسوی ورزشی بودن آن سوق دهد ، شما با شنیدن این نام به وسایل ورزشی فکر میکنید.

استفاده از المان نیز  چنین چیزی را در ذهن مخاطب ایجاد میکند ، بصورتی که مخاطب با دیدن این المان به ماهیت محتوایی آن پی خواهد برد . 

شما نیز با استفاده از مشاوران تبلیغاتی و مقدار هزینه ای که برای تبلیغات محیطی و یا مجازی در نظر گرفته اید میتوانید موفقیت خود را در زمینه کاری و فعالیت خود ارتقا دهید .

با تشکر بهروز اسدی متین